Write us
   


Categories


Graphics
Graphics
Graphics

Newsletter

Store statistics

2196 albums in the store
1721 available in stock
33648 samples of tracks
24653 completed orders
4652 satisfied customers from:
Australia, Belgium, Canada, Chile, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Great Britain, Spain, Greece, Holland, Hungary, Israel, Kazakhstan, Korea, Lithuania, Norway, Italy, USA, Switzerland, Slovakia, Portugal, Russia , Sweden ...


Contact:

phone +48 601 21 00 22

Klaus Schulze | La Vie Electronique 11

back

15,93 EUR
incl. VAT
Goods in stock
We ship to 3 days
Delivery of the registered letter is available from 6 EUR.
Shipment provide post office.
Prywatne zbiory Klausa Schuzle zdają się nie mieć końca. Dla fanów artysty oznacza to nieustanny potok nowych dźwięków. Tym bardziej jest to pożądane, bo artysta ostatnio mocno zwolnił tempo wydawnicze. Powyższe nagrania pochodzą z lat 1992/93.
  • CD 1
  • Film Musik - Die Lieder des Prinzen Vogelfrei (28:30)
  • Film Musik - Le Médallion Magique (15:55)
  • Film Musik - Schwermütiger Frühling (20:03)
  • Film Musik - Der Optimismus (10:39)
  • CD 2
  • Narren des Schicksals - Erster Satz: Uralte Legenden (20:28)
  • Narren des Schicksals - Zweiter Satz: O unser verlorenes Paradies (23:01)
  • Narren des Schicksals - Dritter Satz: Der sanfte Mantel einer fremden Frau (27'37)
  • CD 3
  • Der Schönheit Spur - In Treasury Of Thy Lusty Days (5:10)
  • Der Schönheit Spur - Im Spiel verliebter Saiten (4:01)
  • Der Schönheit Spur - Erinnerung jener Schönheit (9:58)
  • Der Schönheit Spur - Ein lockend Aug (4:45)
  • Der Schönheit Spur - Beauty's Rose Might Never Die (8:39)
  • Der Schönheit Spur - Echt ist mein Lieben, wahr sei auch mein Leid (1:127)
  • Der Schönheit Spur - Thy Eternal Summer Shall Not Fade (3:36)
  • Ein schönes Autodafé - The Colours Of Mind (4:48)
  • Ein schönes Autodafé - In der Welt des Wahns (4:38)
  • Ein schönes Autodafé - Reise ins Schweigen (4:13)
  • Ein schönes Autodafé - Man kann sich nicht von der Erde erheben, indem man an seinen Schnürsenkeln zieht (4:02)
  • Ein schönes Autodafé - Fools Of Time (3:43)
  • Return In Happy Plight (19:08)

To play the samples you need the Flash Player. Download and install.

To już jedenasta część serii La Vie Electronique - a ile jeszcze przed nami? Każda z części skupia się na ściśle określonym okresie twórczości Klausa Schulze. Tym razem mamy przełom lat 1992/93. Jak zwykle w tym przypadku mamy trzy dyski, po brzegi wypełnione muzyką. Pierwszy z nich opatrzony jest wszystko mówiącym tytułem Film Musik. Trwająca ponad 75 minut płyta, zawiera muzykę do dokumentalnego obrazu zatytułowanego Spurensicherung. Baudenkmäler. Ten materiał nie jest jakąś absolutną nowością, miał swoją premierę jako część zestawu Silver Edition. Często Klaus Schulze odwołuje się do muzyki symfonicznej, samplując i przetwarzając głosy śpiewaczek i śpiewaków operowych. W znaczący sposób wykorzystuje też partie orkiestrowe, nadając w ten sposób tej muzyce monumentalny charakter. Czwarta część tej kompozycji zatytułowana Der Optimismus zawiera i polski akcent. Fortepianowa część została zainspirowana Balladą G-minor Op. 23 Fryderyka Chopina. Drugi dysk to 71-minutowa symfonia Narren Des Schicksals. Ten zbiór miał również swoją premierę na Silver Edition. Klaus Schulze opatrzył ją bowiem podtytułem Symphonic Poem in 3 Movements, B flat minor. Ponownie artysta w znaczący sposób wykorzystuje orkiestrowe sample. Na równi sampluje operowe wokale i partie orkiestry symfonicznej, podkręcając ich brzmienia elektroniką. Ostatni trzeci dyski jest najbardziej eklektyczny, zawiera muzykę filmową i tą z mocnymi akcentami klasycznymi. Na pierwszy ogień idzie blisko 40-minutowy utwór Der Schönheit Spur. To wydłużona wersja soundtracku nagranego w 1993r, do filmu o berlińskim Postdamer Platz. Również w podobnym duchu utrzymany jest finałowy, trzeci utwór Return In Happy Plight. To zremiksowana wersja tematu jaki pojawia się w owym obrazie. Druga na dysku kompozycja Ein Schönes Autodafé to kolejny flirt artysty z klasycznymi formami. Tym razem jest to niewykorzystana muzyka baletowa, która powstała z myślą do "schulze'owskiej" opery Totentag. Klaus Schulze nagrał ją w 1993r, kiedy to mocno eksperymentował z samplerami. Po raz kolejny mamy znakomite wyczucie dramaturgii, istne bogactwo brzmień i orkiestrowy patos. To porcja kapitalnej muzyki i w sumie dosyć spora niespodzianka dla tych, którzy nie słyszeli tej muzyki z Silver Edition. Naznaczona piętnem czasów, bo na początku lat '90 moda na samplowanie osiągnęła rozmiary epidemii. Schulze mimo tych flirtów z muzyką klasyczną, nadal pozostał rozpoznawalny. W ten sposób niejako zaadoptował jej potencjał do swojego unikalnego stylu.

R. M.
Album's tags:

Klaus Schulze | La Vie Electronique 11

,

Mig

,

Klaus Schulze

,

muzyka elektroniczna

,

ambient

,

Tangerine Dream

,

Klaus Schulze

,

Vangelis

,

Jarre

,

electronic music

,

Kraftwerk