Write us
   


Categories


Graphics
Graphics
Graphics

Newsletter

Store statistics

2196 albums in the store
1721 available in stock
33648 samples of tracks
24653 completed orders
4652 satisfied customers from:
Australia, Belgium, Canada, Chile, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Great Britain, Spain, Greece, Holland, Hungary, Israel, Kazakhstan, Korea, Lithuania, Norway, Italy, USA, Switzerland, Slovakia, Portugal, Russia , Sweden ...


Contact:

phone +48 601 21 00 22

Alio Die, Amelia Cini | Apsaras

back

18,38 EUR
incl. VAT
Goods in stock
We ship to 3 days
Delivery of the registered letter is available from 6 EUR.
Shipment provide post office.
Syntetyczne akordy wyłamujące się ze skostniałego podziału na durowe i mollowe tonacje, głębia zamyślonych ścieżek pobocznych, jedyne w swoim rodzaju aranżacje bazujące na bardzo atrakcyjnych zestawieniach pastelowych barw i umiejętnym podsycaniu zagadkowej woni wilgotnej ziemi to w zasadzie wyznaczniki stylu Alio Die w ogólności; w tym przypadku otrzymujemy jeszcze fascynujące żeńskie partie wokalne, również wymykające się klasycznym tonicznym podziałom. Zero beatów / jakichkolwiek akcentów perkusyjnych i maksimum czarodziejskiego nastroju.
  • Ambhas
  • Island Of The Rose Apple Tree
  • Aapaha
  • Water Memories
  • Churning Of The Ocean
  • Apsaras

To play the samples you need the Flash Player. Download and install.


Syntetyczne akordy (nieco w stylu Steve'a Roacha albo Tetsu Inoue) wyłamujące się ze skostniałego podziału na durowe i mollowe tonacje, głębia zamyślonych ścieżek pobocznych, jedyne w swoim rodzaju aranżacje bazujące na bardzo atrakcyjnych zestawieniach pastelowych barw i umiejętnym podsycaniu zagadkowej woni wilgotnej ziemi - to w zasadzie wyznaczniki stylu Alio Die w ogólności; w tym przypadku otrzymujemy jeszcze fascynujące żeńskie partie wokalne, również wymykające się klasycznym tonicznym podziałom. Głos snujący kolejne opowieści potrafi być tęskny, ale nie przesłodzony; kojący, ale nie banalny; od razu kojarzący się ze stylistyką rodzącą się na przecięciu ethno i ambientu / chill-outu, ale zdumiewająco dojrzały, oryginalny i niewymuszony. Jednym słowem, mamy do czynienia z fascynującą, profesjonalną i natychmiast wciągającą propozycją. Plamy akordów rozmazujące się w tle mogą skojarzyć się momentami równie dobrze z Carlem Orffem albo Henrykiem Mikołajem Góreckim, jak i pozbawionymi beatów dziełami projektu Qntal. Jednym z najbardziej fascynujących momentów jest bez wątpienia impresja druga, w której pieśń narratorki zwraca uwagę inspirującymi prześlizgami międzytonicznymi, a w tle dosłownie widać, jak zapada powoli zmierzch: trawa nabiera zimnozielonej stalowości, gwiazdy wwiercają się w firmament coraz bardziej uparcie, skądś zjawiają się kolejne senne ptaki i zaniepokojone owady. Właśnie ze względu na zagospodarowanie dalszego dźwiękowego planu najrozmaitszymi odgłosami natury mamy tutaj do czynienia z nader wytrawnym, pomysłowym projektem w duchu environmental; dzieje się tu podobnie wiele, jak w przypadku tła płyt Biosphere Dropsonde i – zwłaszcza – Cho Oyu 8201 m. Zero beatów jakichkolwiek akcentów perkusyjnych i maksimum czarodziejskiego nastroju.

I. W.

Album's tags:

Alio Die, Amelia Cini | Apsaras

,

Projekt

,

Alio Die

,

muzyka elektroniczna

,

ambient

,

Tangerine Dream

,

Klaus Schulze

,

Vangelis

,

Jarre

,

electronic music

,

Kraftwerk